Domoteka na archiDAY 2018
ArchiDAY to branżowe spotkania dla architektów, projektantów, dekoratorów i stylistów wnętrz, które odbędą się w dniach 4-7 października w ramach Międzynarodowych Targów Wyposażenia Wnętrz Warsaw Home 2018. W tym roku partnerem głównym ArchiDAY jest Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka.
Przez 4 dni na scenie głównej archiDAY będą miały miejsce warsztaty, wykłady, szkolenia, panele dyskusyjne, spotkania z ekspertami i przedstawicielami marek wnętrzarskich. Uczestnicy tych wydarzeń posłuchają m.in. o wyzwaniach jakie stawia zawód architekta, a także poznają kulisy współpracy projektantów i fotografów z wydawcami magazynów wnętrzarskich. Dowiedzą się również, czym jest rynek wnętrz premium w Polsce, w jakim kierunku idą rozwiązania technologiczne dla architektów i jakich trendów wnętrzarskich możemy się spodziewać w sezonie jesień-zima 2018-2019.
Przestrzeń sceny głównej zostanie wyposażona w produkty marek dostępnych w Domotece: Noti, Nap, Vox i Livingroom. Aranżację pomyślano tak, by nie miała ona charakteru klasycznego ustawienia teatralnego, lecz przypominała przytulny salon, w którym poczujemy się jak w domu. Dlatego zamiast krzeseł ustawionych w równe rzędy pojawią się luźno rozstawione kompaktowe sofy czy kanapy modułowe. Czwartego dnia archiDAY, zagłębieni w miękkich fotelach, wysłuchamy prezentacji dziennikarza i trendwatchera Michała Mazura pt. “Tak wiele, a w jednym miejscu. Poznaj różnorodność Domoteki”. Michał Mazur dowiedzie, że niekoniecznie trzeba jechać do Mediolanu czy Paryża, by poznać najnowsze trendy wnętrzarskie.
W przerwie między wykładami uczestnicy archiDAY będą mieli okazję skosztować aromatycznej kawy w kawiarni archiCAFE i odpocząć na meblach innych marek z Domoteki: Italmeble i Miloo Home. Przy okazji zainteresowani zapoznają się też z przewodnikiem Domoteki (w wersji elektronicznej i papierowej), przeznaczonym zarówno dla klientów indywidualnych, jak i architektów. Poprowadzi on po Centrum Wyposażenia Wnętrz, opowie o obecnych w nim markach i krótko scharakteryzuje każdy ze sklepów.